Joga sveikatai
 → Jogos pratimų kompleksas
Šių pratimų apraрymas (kaip daryti)

12. Juosmens posukis stovint
Atlikite kiekvieną judesį, taip pat išlaikykite padėti skaičiuodami iki 10.
Pakartokite pratimą 2 kartus į kiekvieną pusę.

Pratimas didina stuburo lankstumą, sumažina juosmens apimtį, tobulina pusiausvyros jausmą, padeda pasiekti teisingą laikysena bei grakštumą.

Iš pradžių gali būti sunku išlaikyti pusiausvyrą, stovint ant pirštų galų. Tačiau treniruodamiesi, jūs pajausite, kad šitas pratimas darosi jums patogus. Tada atlikite pratimą stovėdami ant pirštų galų. Niekada nenusiminkite ir nebarkite savęs, jeigu prarandate pusiausvyrą.

1 Atsistokite tiesiai. Lėtai pakelkite rankas į priekį prieš save. žiūrėkite į atgalias rankas.  

2 Lėtai pasukite liemenį į kairę, vis dar žiūrėdami į rankas. Kojos lieka stovėti savo vietoje.  

3 Lėtai sugrįžkite į pradinę padėtį.  

4

Atsistokite ant pirštų galų ir pasistenkite taip pat pasukti liemenį į dešinę. Išlaikykite šią padėtį.

Sugrįžkite į pradinę padėtį vis dar stovėdami ant pirštų galų. Nusileiskite ant pėdų ir tuo metu nuleiskite rankas.

 

412221323a23b8363251561617373940


Joga sveikatai