Joga sveikatai
 → Jogos pratimų kompleksas
Šių pratimų apraрymas (kaip daryti)

22. Riši poza

Skaičiuokite iki 5, atlikdami kiekvieną judesį.
Pakartokite pratimą 5 kartus į kiekvieną pusę.

Pasistenkite pasilenkti šiek tiek žemiau, kai kartosite judesius. Nepamirškite pasukti galvos taip, kad galėtumėte matyti atgalinę ranką.

Pratimas lavina lankstumą, formuoja gražias kūno linijas, grakštingą ir taisiklingą laikyseną, treniruoja pusiausvyros jausmą.
1 ,   .  ,    . Atsistokite tiesiai, kojas šiek tiek praskiestos. Pakelkite rankas.  

2 ,         .    .   . Lėtai pasilenkite taip, kad dešinė ranka nusileistų ir iš vidinės pusės laikytų dešinės kojos blauzdą.
žiūrėkite į kairę ranką. Nesulenkite kojų.
 

3 ,  ,   . Lėtai išsitiesdami gražinkite rankas į pradinę padėtį.  

4 . Pakartokite pratimą į kitą pusę.  

412221323a23b8363251561617373940


Joga sveikatai