Joga sveikatai
 → Jogos pratimų kompleksas
Šių pratimų apraрymas (kaip daryti)

37. Atsisėdimas – atsigulimas

Padėtyje 6 skaičiuokite iki 10.
Atlikite pratimą 5 kartus, judėdami labai lėtai.

5 pozicijoje, kai kojoms liks keli centimetrai iki grindų, papildomai palaikykite jas keletą sekundžių. Tai leis pasiekti maksimalų tonusą.

Pratimas stiprina raumenis ir formuoja gražias talijos ir kojų linijas.
1 ,    . Atsisėskite tiesiai.  

2 .     . Labai lėtai atsigulkite. Nugara tiesi. Pasistenkite nepadėti sau rankomis.  

3 . Sulenkite kojas.  

4 . Ištieskite kojas į viršų.  

5 . Labai lėtai nuleiskite kojas.  

6 .         ,     .  . Labai lėtai be rankų pagalbos pereikite į sėdėjimo poziciją. Lėtai pasilenkite kuo toliau į priekį, šliauždami rankomis palei kojas. Išlaikykite šią padėtį.  

7 . Lėtai sugrįžkite į pradinę padėtį.  

412221323a23b8363251561617373940


Joga sveikatai