Joga sveikatai
 → Jogos pratimų kompleksas
Šių pratimų apraрymas (kaip daryti)

4. Pilnas kvepavimas
šitą pratimą taip pat galima atlikti sėdint arba gulint, nepakeliant rankų.
Pakartokite pratimą 3 – 10 kartų.
šitas pratimas turi ypač gerą poveikį visam organizmui apskritai ir kiekvienai jo funkcijai. Jis padeda atsikratyti nuovargio ir gražina energiją, stimuliuoja kraujo išsivalymą. Pratimo dėka atsiranda sveika veido bei kūno odos spalva; protas įgauna aiškumo ir gyvybingumo. Kai jūs pakylate ant pirštų galiukų, jūs stangrinate kojų raumenis ir stiprinate sąnarius, treniruojate pusiausvyros pojutį ir tobulinate laikyseną.
1 .   ,   . Atsistokite tiesiai ir nesivaržydami. Pilnai iškvėpkite pro nosį taip, kad plaučiai pasidarytų "tušti".  

2 ;        , ,   ,    , . Skaičiuodami iki 9, lėtai įkvėpkite pro nosį, iš pradžių padidindami pilvą, o vėliau krūtinės lastą. Tuo pat metu kelkite rankas.
 

3 ,   .    9 .       9.   . Lėtai keldami rankas virš galvos, atsistokite ant pirštų galų. Sujunkite delnus (rankos tiesios). Išlaikykite padėtį akimirkai.  

4 ;       .   . Skaičiuodami iki 9, iškvėpkite pro nosį. Kai iškvepiate — lėtai leiskite rankas žemyn ir sugrįžkite į pradinę padėtį.  

425a25b313414262433327a2827b6162940


Joga sveikatai