Jogos pratimų kompleksas pradedantiesiems

1 grupė | 2 grupė | 3 grupė

Apie pratimus

Jogos pratimai, pateikti šiame skyriuje, yra sukurti amerikiečių mokslininko Ričardo Hitlmano, kuris studijavo jogos pratimų techniką Rytuose ir paruošė pagrindinius pratimų ir dietos principus, pritaikytus šiuolaikiniam vakarietiškam gyvenimo būdui.

Dauguma pratimų nekelia sunkumų, ir gali būti laisvai atliekami įvairaus amžiaus ir pasiruošimo žmoniu. Šitie pratimai skirti pradedantiesiems.

Užsiėmimų planas

Jogos pratimams derėtų skirti 20-30 minučių kiekvieną dieną. Visi pratimai yra suskirstyti į 3 grupes. Kiekvieną dieną atliekami vienos iš trijų grupių pratimai: iš pradžių pirmos, toliau antros, ir po to trečios. Tokiu būdu per tris dienas jūs atliksite visus pratimus. Vėliau viskas kartojama.

Jūs atkreipsite dėmesį į tai, kad pratimų numeriai surūšiuoti ne pagal tvarką. Tegul tai jūsų nepainioja: tiesiog pereikite prie kito pratimo.

7 svarbios taisyklės

  1. Užsiėmimai turėtų vykti prieš valgį. Judesius reikia atlikti tiksliai pagal aprašymą ir būtinai reguliariai.
  2. Pratimus galima atlikti keletą kartų per dieną. Dažniausiai norint pasiekti maksimalių rezultatų pakanka užsiimti du kartus per dieną.
  3. Jeigu jūs atliekate pratimus kartu su draugais, laikykites disciplinos ir suraskite vietą, kur jums mažiausiai trukdytų kiti.
  4. Pasirūpinkite, kad būtų pakankamas šviežio oro kiekis. Nusivilkite visus ribojančius judesius drabužius, taip pat nuimkite laikrodį, diržą, batus ir akinius. Kai kuriems pratimams gali praversti laikrodis, todėl laikykite jį šalia. Naudokite specialų kilimėlį savo pratimams.
  5. Atkreipkite dėmesį į savo mitybą. Jogos užsiemimų metų yra itin svarbu išskirti, koks maistas yra gyvas ir koks — negyvas.
  6. Jeigu jums kils noras ką nors užrašyti, turėkite specialia užrašų knygelę, kur galėsite stebėti savo rezultatus.
  7. Užsiėmimų laikas daugumai iš jūsų taps svarbiausiu metu, kurį jūs skiriate savo fiziniam ir dvasiniam tobulėjimui. Tikėkite savo jėgomis ir žinokite, kad jūs pasieksite norimų rezultatų.

Dabar, kai jūs žinote apie pratimų kompleksą, kviečiame atlikti 1 pratimų grupę.

Temos: