Ką reiškia noras žūtbūt suvalgyti tam tikro maisto

Temos: 

Lentelėje paaiškinama, kokių medžiagų jums trūksta, jeigu jūs žūtbūt norite, pavyzdžiui, šokolado arba kavos. Taigi, kitą kartą jūs galėsite vietoje nesveiko maisto suvalgyti tai, ko jūsų organizmui trūksta iš tikrųjų.

Jeigu trokšti šito: Tau iš tiesų
reikia to:
O tai sveiki produktai, kurie turi tai:
Šokoladas Magnis Neapdoroti riešutai ir grūdai, pupelės, vaisiai
Saldumynai Chromas Brokoliai, vynuogės, sūris, džiovintos pupelės, veršienos kepenys, vištiena
Anglis Švieži vaisiai
Fosforas Vištiena, jautiena, kepenėlės, paukštiena, žuvis, kiaušiniai, pieno produktai, riešutai, pupos, grūdai
Sulfatas Spanguolės, krienai, įvairios daržovės, lapiniai kopūstai, kopūstai
Triptofanas Sūris, kepenėlės, ėriena, razinos, saldžios bulvės, špinatai
Duonos, skrebučių Azotas Daug baltymų turintis maistas: žuvis, mėsa, riešutai, pupelės
Aliejuje kepti užkandžiai, riebus maistas Kalcis Žalios garstyčios ir ropės, brokoliai, lapiniai kopūstai, pupos, sūris, sezamas
Kava ar arbata Fosforas Vištiena, jautiena, kepenėlės, paukštiena, žuvis, kiaušiniai, pieno produktai, riešutai, pupos, grūdai
Sulfatas Kiaušinių tryniai, raudonieji pipirai, raumenų baltymai, česnakai, svogūnai, įvairios daržovės
NaCl (druska) Jūros druska, obulių sidro actas (ant salotų)
Geležis Mėsa, žuvis ir paukštiena, jūros dumbliai, žalumynai, juodos vyšnios
Alkoholis, pralinksminantys narkotikai Baltymai Mėsa, paukštiena, jūros gėrybės, pieno produktai, riešutai
Aveninas Javainiai, avižinės kruopos
Kalcis Žalios garstyčios ir ropės, brokoliai, lapiniai kopūstai, pupos, sūris, sezamas
Gliutaminas Gliutamino papildų milteliai atpratimui, neapdorotos kopūstų sultys
Kalis Džiovintos saulėje juodosio alyvuogės, bulvių lupenų sultinys, jūros dumbliai, kartūs žalumynai
Valgomieji ledai Geležis Mėsa, žuvis ir paukštiena, jūros dumbliai, žalumynai, juodos vyšnios
Keptas maistas Anglis Švieži vaisiai
Sodos vanduo ir kiti gazuoti gėrimai Kalcis Žalios garstyčios ir ropės, brokoliai, lapiniai kopūstai, pupos, sūris, sezamas
Sūrus maistas Chloridas Neapdorotas ožkos pienas, žuvis, nevalyta jūros druska
Rūgštus maistas Magnis Neapdoroti riešutai ir grūdai, pupelės, vaisiai
Pirmenybė skystam nei kietam Vanduo Aromatingas vanduo su citrina ar citrinų rūgštim. Tau reikia 8-10 stiklinių per dieną
Pirmenybė kietam nei skystam Vanduo Tu netekai organizme tiek daug vandens, kad praradai troškulį. Aromatingas vanduo su citrina ar citrinų rūgštim. Tau reikia 8-10 stiklinių per dieną
Vėsūs gėrimai Manganas Graikiniai riešutai, migdolai, pekano riešutai, ananasai, šilauogės
Priešmenstruacinis potraukis Cinkas Raudona mėsa (ypač organų mėsa), jūros gėrybės, lapuotos daržovės, šakniavaisiai
Bendras apsivalgymas Silicis Riešutai, grūdai, rafinuotas krakmolas
Triptofanas Sūris, kepenėlės, ėriena, razinos, saldžios bulvės, špinatai
Tirozinas Vitamino C papildai ar apelsinai, žalumynai, raudoni vaisiai ir daržovės
Apetito stoka Vitaminas B1 Riešutai, grūdai, kepenėlės, ir kitų organų mėsa
Vitaminas B3 Tunas, otas, jautiena, vištiena, kalakutiena, kiauliena, grūdai ir pupos
Manganas Graikiniai riešutai, migdolai, pekano riešutai, ananasai, šilauogės
Chloridas Neapdorotas ožkos pienas, žuvis, nevalyta jūros druska
Tabakas Silicis Riešutai, grūdai, rafinuotas krakmolas
Tirozinas Vitamino C papildai ar apelsinai, žalumynai, raudoni vaisiai ir daržovės

Originalas: Naturopathyworks - food cravings.

Skaitykite daugiau apie vitaminus vitaminų bibliotekoje.

Komentarai

babaji portretas

nieko sau sveiki produktai - vištiena, žuvis :-))
Puccha portretas

Na, nėra taip blogai vištiena ir žuvis ;)
babaji portretas

taigi juose dar daugiau chemikalu nei darzovese. Neskaitanto kad daug sunkiau virskinasi.