Pratimai po alinančio protinio darbo.

Raganėlė wrote:
Po alinancio protinio darbo nebeturiu jegu niekam, gal galite parasyti koks jogos pratimas sugrazina jegas ?
aciu :D

Raganėlės klausimas manau labai aktualus ;-)

Forumas: 
Atmananda portretas

Po alinančio protinio darbo arba po ilgo pasisėdėjimo prie kompo labai gerai yra atlikti tam tikrą paprastutę pranajamą.

Ją galima atlikti prie atviro lango arba lauke, jei šalta pravėdintame kambaryje irgi gerai.

1. atsistojame, stuburas tiesiai.

2. įkvepiame pro nosį isivaizduodami kad gaivinanti prana kyla aukštyn nosimi per kiaušą leidžiasi ir išpučiame pro burną. Ikvepiame baltą energiją išpučiame pilką. Isivaizduojame kaip su išpučiamu oru išeina įtampa ir spaudimas, skausmas.

3. Toliau - įkvepiame pro nosį mintyse išpučiame pro širdies čakrą. (nors oras išeina pro burną) taip pat įjungiame vaizduotę.

Po 5 min. jūsų savijauta bus ganėtainai palengvėjusi, jei reikia galite pratimą atlikti dar kiek reikia.

Aš jį pats visada naudoju, kai per ilgai prie kompo pasėdžiu. ;-)

Los_Picapiedros portretas

Tikrai po sunkaus darbo, joga man asmeniškai geriausias pagalbininkas. Šiaip iš savo patirties pastebėjau, kad po protinio darbo visa įtampa nueina arba į kaklą arba spengia galvoje kažkas.Spengiant galvai tiesiog bandau harmonizuoti mintis (nežinau ar gerai čia išsireiškiau). Įsijungiu gamtos muzika, ji labai ramina, kambaryje palieku tik žvakių šviesą ir įsitaisau ir negyvėlio arba į kūdikio pozą.Šiaip manau,kad jei kažkiek esi bandžiusi joga atrasi būtent tave labiausiai "atjungiančią" pozą, bet standartines poilsio jau įvardijau. Negyvelio poza yra gulint ant nugaros šiek tiek praskėstomis kojomis visiškai atsipalaidavus, o kūdikio-atsiklaupk ant kelių, atsisėsk ant kojų, lenkis ir kaktą padėk ant žemės, o rankas padėk šalia pėdų delnais į viršų. Kvėpuok giliai arba kaip tau norisi. Na o jei skauda kaklą tada puikiai tinka atvirkštinė poza (http://members.tripod.com/~AudriusD/joga/asanos/viparita.htm), plūgo (http://members.tripod.com/~AudriusD/joga/asanos/halasana.htm), nors jos pakankamai sudėtingos,bet man padeda. Šiaip pati elmentariausia yra atsigulus ant nugaros, sulenkti kelius prie savęs ir siubuoti pirmyn atgal. Labai gerai išmasažuojamas stuburas ir įtampos kaip nebūta. Tai tokie daugiau fiziniai pratimai, apie mintis nieko nerašiau,bet tiesiog jei susikaupimui telksitės įsiklausimą į muziką, žvakės liepsnos stebėjimą, spalvas, raminantį kvapą ir panašiai mintys pačios eina reikalinga kryptimi. Man asmeniškai tai padeda tiek po fizinio tiek po protinio darbo. Tikiuosi patiks ir jums.;)

Ak portretas

Galvos, kaklo, sprando masažas, pranajama ir sahadža jogos meditacija. Ypatingai gerai veikiantis derinys.

babaji portretas

Labai neblogai veikia Strelnikovos kvepavimo pratimu kompleksas. Daug laiko neuzima o efektas tikrai geras.

Cia daugiau su siuo metodu galite susipazinti www.strelnikova.ru

Sai portretas

6 val. miegas.